شرکت مهندسین مشاور آسمان برج کارون

اطلاعات تماس


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از راه اندازی 24 خط تماس تلفنی به منظور پاسخگویی به سوال‌های اعضای سازمان و مراجعان در زمینه فعالیت های مرتبط با سازمان خبر داد.
مهندس کمال دویده ، در نشست هماهنگی مدیران سازمان، پاسخگویی را وظیفه کارکنان سازمان دانست و بیان کرد: این سامانه تلفنی برای پاسخگویی بهتر از گذشته به سوالات اعضا در زمینه های عضویت ، پروانه اشتغال ، آموزش ، مالی ، انفورماتیک و خدمات مهندسی راه اندازی شده و  لازم است در این باره اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.
وی اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی استان خوزستان توان و ظرفیت افزایش خطوط تلفن را در صورت نیاز خواهد داشت و در فاز نخست تعداد 24 خط با شماره 06191010456 راه اندازی و بهره برداری شده است.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان اظهار داشت: یکی از مشکلات عدیده اعضای سازمان ، عدم امکان تماس و یا تماس های تلفنی نا موفق با سازمان است که با تدابیر صورت گرفته در این سامانه و با مشارکت اعضا،  نقاط ضعف شناسایی و اصلاح و رفع خواهند شد.
وی افزود:  با هدف بهبود پاسخگویی به اعضای سازمان ،مکالمات ذخیره  و نحوه پاسخ گویی مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت، در انتهای تماس ها، اعضا می توانند میزان رضایت خود را در خصوص تماس گرفته شده اعلام نمایند.

منبع خبر: وبسایت نظام صنفی استان خوزستان

یک پاسخ یا نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معماری-اشتراک-تصویر
برای دریافت آخرین به روزرسانی ها ثبت نام کنید
با ثبت نام و دنبال کردن ما اولین نفری باشید که از اخرین اخبار و تعرفه ها مطلع می شود.